
W przypadku tych ostatnich znaki często będą miały kształt strzałek w celu skierowania ruchu do reklamowanej lokalizacji. Firma Eye Shot, Lake Forest w Kalifornii, twierdzi, że opracowała nowoczesne przędzenie znaku za pomocą znaków w kształcie strzałek. Nowoczesny ludzki kierunek wykorzystuje szereg sztuczek, aby zwrócić na siebie uwagę, takich jak przędzenie znakiem na jednym palcu, rzucanie go w powietrze i wirowanie go, a nawet jazda konna. Inna kalifornijska firma, AArrow Advertising, prowadzi „boot camps” w celu przeszkolenia swoich pracowników, a także złożyła wnioski patentowe na szereg swoich „ruchów podpisu”.
Tablice reklamowe na rzecz przepisów prawnych
Niektóre firmy, takie jak Enlarge Media Group i Jet Media, są w stanie zaoferować ludzkie kierunkowskazy jako „chodzików znaków”, mniej rozpraszającą formę wirowania znaków w Szkocji. Dalsze ograniczenia dotyczące chodzików w Arizonie spowodowały, że w niektórych firmach, takich jak Enlarge Media Group i Jet Media, marszrutki w Szkocji są w stanie zaoferować ludzkie kierunkowskazy jako „marszruty znaków”, mniej rozpraszającą formę wirowania znaków w Szkocji. Kolejne ograniczenia w Arizonie spowodowały powstanie pieszych chodzików. Właściciel firmy z powodzeniem prowadził wówczas kampanię na rzecz przepisów prawnych, które zabraniają miastom Arizona zakazania takiej reklamy. Więcej na https://nowoczesnareklama.eu/oferta/reklama/tablice-szyldy/tablice-reklamowe/.
Zapotrzebowanie na ludzkie kierunkowskazy znacznie wzrosło od czasu wprowadzenia technik łączenia znaków. W miejscach o umiarkowanym i ciepłym klimacie można przez cały rok stosować szyldy, których skuteczność została dostatecznie dowiedziona. Na przykład w październiku 2006 r. prawie 8% z 3600 osób, które odwiedziły modelowe domy na osiedlu mieszkaniowym w dolinie Moreno w Kalifornii, było kierowanych tam przez ludzi. Fabryka Rozrywki na Florydzie zapewnia kierownictwo ludzkie kilku odnoszącym sukcesy firmom na Florydzie Środkowej. Niektóre używają ich jako jedynej formy reklamy. Oczywiście istnieją obawy, że podobnie jak w XIX-wiecznym Londynie, kiedy ludzkie kierunki stają się coraz bardziej powszechne, ich skuteczność zostanie zmniejszona.
Tablice reklamowe na mapach internetowych usług
W Stanach Zjednoczonych, niezależni doradcy podatkowi oraz niektóre sieci przygotowania podatkowego stosują w kostiumie sygnały dźwiękowe, sezonowo w pobliżu terminu 15 kwietnia, w którym obowiązuje amerykański podatek dochodowy od osób fizycznych. Kostiumy są zwykle ze Statui Wolności lub Wuja Sama. Wydaje się, że jest to tendencja niedawna, XXI wieku, która staje się powszechna i konkurencyjna.
Wahania znakowe są również powszechnie stosowane w USA w sklepach Halloween, które są tylko tymczasowe i przenoszą się co roku, a więc nie mają stałych znaków sklepowych, ani czasu, aby stopniowo budować bazę klientów przez usta, lub przez pokazanie na mapach internetowych usług. Te ludzkie billboardy często noszą kostium Halloween dostarczany przez sklep.